Vi firar två månader <3

Idag firar jag och ramen, åbäket, ställningen eller vad jag nu kallar den, två månader tillsammans. Två månader av ups and downs, men på något sätt har vi ändå kommit överens. Även om jag längtar tills jag kan göra slut och den lämnar mig. 
 
Nej men allvarligt, två månader har gått! Så, nu har jag antingen klarat av två tredjedelar av tiden med ramen - om jag är optimistisk. Eller så har jag just avverkat två av sex månader - om jag är pessimistisk. Vågar inte vara något av det, så jag är bara likgiltig tror jag. Det är enklast så. Firar detta med att ha läkarbesök varannan dag kommande två veckorna - antingen sjukgymnastik, omläggning av sår eller återbesök till Karolinska. Som ett litet plus i kanten har jag nyligen slutat med morfintabletterna, så kroppen har lite abstinensbesvär just nu. Det är ju också roligt. Det gör att jag är trött och grinig och inte orkar någonting alls. Så nu ska jag äta, och vila.
 
Allmänt | |
Upp