Spännande inför nästa år

Det enda som egentligen händer med benet nu är som jag skrev i förra inlägget...ingenting. Det växer, sakta men säkert, ihop och blir starkare hela tiden. Jag tränar varje dag och går dessutom på sjukgymnastik ett par gånger i veckan. Känns bra att jag klarat av minimitiden nu, tre månader + en vecka har jag haft ramen!! 
 
Det jag för det mesta gör nu är att jag jobbar - känns väldigt konstigt att skriva det, men det är faktiskt jobb. Sedan slutet av november har jag eget företag, och nästa år öppnar jag en webbshop! Det håller jag på och jobbar på nu, tillsammans med en projektledare. Det är ju dessutom mängder av grejer runt omkring, och det mesta tar tid att ordna på grund av handläggningstider, folk ska höra av sig och så vidare. Men det är på gång, och det ska bli så kul! 
 
För några veckor sedan flyttade jag in företaget i en bod på tomten, och så här såg det då ut. Nästa år kommer bil spännande!
Allmänt | |
Upp